torsdag den 6. oktober 2022

Drejlsviskestykker

En ubleget hørtrend sat op til drejl i to partier - så er jeg glad :-)

Den første portion blev inspireret af de gyldne farver i haven: rustrød, orange, gylden, vissengrøn m.fl.

 


Det sidste af 'efterårs-serien' blev rustrødt med et par orange striber i nogle af ternene - men det var vist mest for min egen skyld; forskellen var stort set ikke synlig....
 

Jeg har hør 16/1 i hele trenden inkl. kanttrådene, og de blev hurtigt lidt lodne, så for at undgå knækkede tråde har jeg brugt en god gammel ven: syvoks. Et par strøg langs kanten efter hver frembomning, så forstærkes de og holder fint.


Efter efteråret kommer julen, og de næste viskestykker har fået juletema: mørkerødt og gyldent.


Og så skal jeg vist i gang med at gøre indhug i indkøbene fra Väv2022, så de næste skal have islæt af smukt blåt hørgarn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar