tirsdag den 28. maj 2013

Molsvævernes udstilling

Når man nu ikke selv får noget vævning fra hånden for tiden, så er det dejligt, der er andre der kan.  Molsvæverne inviterede på udstilling i søndags. Der var inspiration til mange projekter - og et kagebord, der ikke er set bedre :-)

Jeg var (blandt meget andet) vild med den overflod af reps-grydelapper, der blev præsenteret. Er de ikke flotte?

Flere billeder fra udstillingen kan ses på dette link

 


Derhjemme har jeg langt om længe fået vævet satinbåndet færdigt og bommet til viskestykker - men den opsætning må vente et par dage: om en time tager jeg til København for at suge til mig i fem lange dage. Væverlauget holder workshop med Andreas Möller - det bliver stort, og jeg glæder mig som et barn til juleaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar