søndag den 7. december 2014

Laugets Vævekursers Jubilæumshæfte

Laugets Vævekurser har 10 års jubilæum i år og har i den anledning udgivet et lille hæfte med en række væveopskrifter.

Jeg er glad for, at mine tørklæder i dobbeltvævning fik lov at komme med - og ovenikøbet pryde hæftets forside. Det var faktisk dem, der sad på væven, da jeg i sin tid begyndte at blogge for godt tre år siden - se indlægget her...



Ud over mine tørklæder er der bl.a. opskrifter på sjaler, viskestykker, gulvtæpper, en dejlig tehætte, møbelstof, en taske vævet i videobånd samt en række gode råd og tips til det praktiske arbejde ved væven.

Hæftet koster 80 kr. og kan købes hos Væv & Flet

Desværre er der en fejl i den trykte udgave af min opskrift (på side 19). Her følger rettelsen:

  uldgarn i trend
  uldgarn i islæt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar