tirsdag den 8. august 2017

Uge 33

Jeg har fået lov at deltage i Kunsthåndværkerforeningen Uge 33's udstilling i år, og det har givet lidt sved på panden på det seneste.

Efter en intens væve- og monterings-uge blev mine bidrag afleveret søndag eftermiddag. Tjek!
Mandag aften blev den lille væv pakket sammen i traileren. Tjek!
Og i dag blev den stillet op til arbejdende værksted i Hobro. Tjek!

Udstillingen sker i Det Røde Pakhus på havnen i Hobro og løber fra lørdag 12.8. til søndag 20.8. Udstillingskataloget kan du hente her...

Jeg nåede at få vævet to viskestykker på den lille væv, inden den blev pakket sammen til turen nordpå. Opsætningen er viskestykker i lærred og panama - denne gang med sort og hvid trend, og jeg startede (nok ikke overraskende) med ubleget islæt:

Et stribet:


og et ternet:


Jeg har netop spolet til nogle mere farvestrålende viskestykker, som jeg glæder mig til at væve på udstillingen i den kommende weekend lørdag-søndag 12. - 13. august.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar