lørdag den 5. maj 2012

Undskyld!

- jeg var ikke begejstret for disse tørklæder, da de sad på væven.

Og jeg vil gerne give dem en undskyldning: jeg er faktisk blevet rigtig glad for dem, efter de har fået den nødvendige efterbehandling. 

Det gyldne i midten er vævet i ren lærred, og det er der jo ikke meget spræl i, men de to i siderne har nu fået præcis det drejlsagtige udtryk, jeg håbede på.

- måske jeg en gang lærer at lave en fornuftig prøvevævning, klippe ned, efterbehandle og vurdere resultatet, før jeg arbejder mig gennem trenden?

2 kommentarer:

  1. All three look wonderful to me. What is "drejlsastige"? It appears Google Translate is missing a word that appears important. :-<

    SvarSlet
  2. Thank you Meg!
    Yes, the Google Translator has its limitations but I will excuse it in this case: 'drejlsagtige' is - I'm afraid - a word I invented. 'drejl' is Block Weave and 'agtig' is look-alike.
    What I tried to say is, that I think I managed to give the scarves a look like Block Weave - but on only four shafts.

    SvarSlet