tirsdag den 1. januar 2013

Dækkeservietter i trendreps

Godt nytår!  Vi har overlevet endnu en jul.
Det er mildt i vejret, solen har skinnet næsten hele dagen, mine vintergækker er kommet op, og dagen er tiltaget med 8 minutter.
 
Jeg har tilbragt en del af dagen ved den lille væv med en ny opsætning med dækkeservietter i reps. Det går som kæp i hjul - jeg nåede 4 dækkeservietter i dag - og det har jeg nydt, efter jeg de sidste uger har siddet med damaskdugen, som ikke flytter sig så meget. Nu, hvor den alligevel ikke blev færdig til jul, er den ikke så interessant længere.
 
Første dækkeserviet fotograferet i dagslys - de følgende to med blitz. Farverne er koksgrå og limegrøn, materieler hør og jute.

 


1 kommentar:

  1. Jag vill önska dej också ett GOTT NYTT VÄVÅR.
    Alltid lika roligt att titta in på din blogg och se alla vackra vävar du gör.
    Kram Birgitta

    SvarSlet