søndag den 17. marts 2013

Tørklæde med filtet uld

Badeværelsesmåtterne er kommet af væven. 3 forskellige måtter blev det til, og de ligger nu plant og skal "falde til", inden jeg klipper dem fra hinanden og monterer. De skal nok også alle have en gang vask, så jeg kan få det sidste talkum fra cykelslangerne.

Hunden hjælper med at holde dem fladt...

 
 
Så var der tid til en lille hurtig ting på væven: jeg har gang i projekt: se at få brugt alle dine underlige indkøb, og den grønne, filtede snor i denne trend er én af de mange besynderlige garner, som jeg ofte køber, men sjældent har fundet anvendelse for. Den er som i en del tidligere opsætninger blevet kombineret med en tynd silke - altid spændende at få det af væven og vurdere, om kvaliteten bliver OK.
 
 


1 kommentar:

  1. Dette ser utrolig spennende ut! Jeg elsker grønnnfargene! Og så tøft at det er renninga som er tykk og innslaget tynt, som regel er det omvendt. Gleder meg til å følge med!

    SvarSlet