onsdag den 23. oktober 2013

Kalender 2014

2013 er snart brugt op, og det er tid at få styr på 2014.

Jeg har også i år fået lov at have en opskrift med i VävMagasinets Vävkalender, som kan købes på dette link.

Mit bidrag er viskestykker i gåseøje - en rød variant af de blå fra sommeren 2013 (du kan se dem her).

 
 
Og hos Væverne i Auning er vores kalender for 2014 netop modtaget fra trykkeren og er klar til levering (den kan du læse mere om på dette link).
 
2013 har været tørklæde-år for mig, så jeg synes, det skulle være en tørklæde-opskrift, jeg skulle levere til vores fælles kalender, og valget faldt på mine røde silketørklæder fra april 2013. Jeg har vævet mange tørklæder med kombination af forskellige tråd-kvaliteter i år, så disse er meget repræsentative for produktionen i 2013.

.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar