torsdag den 7. november 2013

Montering - montering - montering - mon....

Jeg har haft to tomme væve i næsten 14 dage! Det er ikke ofte, det sker - men vi har haft udstilling hos Væverne i Auning i lørdags, og til den dag skal vi naturligvis have alt hvad der er vævet i løbet af året klart.

Jeg har nævnt det før: montering er ikke en af de dele ved vævningen, jeg nyder! Det har betydet, at jeg har sømmet og syet og vasket og rullet og presset og frynset og - og - og - og de seneste 14 dage.

Da jeg tog et overblik over mine bidrag til vore fælles udstilling, kunne jeg konstatere, at jeg havde 12 dækkeservietter, 8 viskestykker og 6 tørklæder, der manglede montering. Suk! Ved en intensiv indsats nåede jeg på omgangshøjde, indtil Winnie kom hjem fra Vävdagene i Glimåkra med tre dækkeservietter og et julekalenderophæng, som jeg havde vævet deroppe sidste år. På den igen....

Og her er herlighederne - jeg er faktisk ret stolt af mig selv - og ikke mindst glad for, at jeg endelig kan få lov at væve igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar