lørdag den 7. marts 2015

Viskestykker i lærred og panama

Den lille væv har fået fint, blåt tøj på.

Første viskestykke fik hvidt islæt og blev nærmest som et isbjerg at se på.


Og det dér pjat med viskestykker i par er jeg vist gået lidt væk fra.   - måske senere, hvis trenden er lang nok.
Nr. 2 fik derfor mørkeblåt islæt, og her ses den lyse trendfarve bedre.


Nå, hvad skal jeg så finde på....

Første tynde stribe er lysegrå - njarh, den minder for meget om det hvide.
Næste er brun - det er vist for heftigt; men en lidt lysere brun? Ja, måske.....?
Flaskegrøn? Ja, den er god! Men der er kun en lille restspole, det store cone står i vævestuen i Auning, så det må jeg omkring og hente en af dagene.
Mon turkis bliver for vildt? Hmmm. Det må jeg vist tænke over....
Ubleget? Ja, da - den tager jeg lige, inden jeg henter den grønne i Auning.


Så nr. 3 fik ubleget hør i islættet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar