søndag den 22. marts 2015

Viskestykker II

Mens jeg tog mig sammen til at hente den grønne hør i Vævestuen i Auning prøvede jeg et andet mønster i de tre "godkendte" farver: striber afbrudt af en smal tværstribe. Så får jeg da en slags par, ikke?

Med hvidt islæt (taget med blitz):


med ubleget islæt:
 

og med blåt islæt:

Så fik jeg den flaskegrønne i hus, og startede med de to afprøvede mønstre med striber og kvadrater - bær over med de store farveforskelle; det skyldes primært manglende fotografiske evner. Den mest korrekte gengivelse af farverne er det allersidste foto.


Og så skulle der testes nye mønstre: lange tern afbrudt af smal tværstribe:

og lange tern med smalle tværstriber i partiskiftet:

 Ak ja, så var den trend slut, og jeg simpelthen til at tage mig sammen og få monteret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar