søndag den 8. november 2015

Udstilling 2015

I næsten en måned har jeg haft to tomme væve stående herhjemme - det har været forfærdeligt! Men jeg har været nødt til at være benhård: ingen trend på vævene, før der er monteret, så alt er klar til udstillingen i vævestuen i Auning.

Så jeg har sømmet, vasket og rullet viskestykker, lavet fletkanter på tæpperne og monteret dækkeservietter i ledige stunder og kigget længselsfuldt mod mine to væve; men i går kom belønningen. Vi havde en eventyrlig dejlig udstillingsdag i Auning med masser af besøgende og fik snakket vævesnak, så der er nok at tage af de næste mange dage. Tak til alle besøgende! Det var dejligt at hilse på jer.

Her hænger mine drejlsviskestykker i pang-farver. Der er flere fotos fra udstillingen her...
- og nu må I have mig undskyldt; jeg skal hen og sølle :-)

2 kommentarer:

  1. Udtrolig flotte og forskellige ting i har vævet i årets løb. Dejligt at kunne se lidt med når jeg nu ikke kunne komme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi ses forhåbentlig næste år, Lisbeth :-)

      Slet