torsdag den 13. juli 2017

Monterings-stakken...

Her er straffen for al min utidige vævning: ting der bør monteres.....


Damask-opsætningen, som langt om længe fik ende, resulterede bl.a. i en håndfuld fødselsdags-dækkeservietter, et par juleløbere og nogle dækkeservietter i pastelfarver - fra opsætningen i Auning ligger der nu 12 viskestykker i farveffekt og venter på sømning, derefter kom der på Auning-væven en opsætning med grydelapper i farveffekt, som blev klippet ned i onsdags - 24 stykker blev det til - og på den lille væv herhjemme har jeg for nylig vævet dækkeservietter i kastkæp og efterfølgende en stak bordskånere.

Og så ligger der et par middelalderhåndklæder fra sidste år, som venter på frynsning! Alt sammen ting, som jeg har nydt at væve, men som jeg virkelig skal tage mig sammen til at færdiggøre, når de først er flået af væven..... Første hurdle er at få zigzag'get.....

I dag kom der to pakker med posten: 2 kg 30/2 bomuld fra Borgs og 2 kg kamgarn fra Kampes! Så nu går jeg nok i gang med at lave trende i stedet for at slide synålen op :-o

Ingen kommentarer:

Send en kommentar