søndag den 2. september 2018

Viskestykker i gåseøje

Opsætningen på den lille væv, som fik lov at komme med på Uge33, er viskestykker i gåseøje. Ubleget og halvbleget hør 16/1 i trenden og - i første omgang - samme garn i islættet: ubleget og halvbleget efterfulgt af en mørkere ubleget hør.

  

  
Fint og stiligt - måske lidt for stiligt? Jeg besluttede mig i hvert fald for at prøve noget mere farvestrålende, når jeg kom hjem med væven.

Her et kig på min del af udstillingen. Søndag blev det hele pakket ned - og det tog mig en uges tid at finde tid til at få sat væven op igen herhjemme.



Og så skulle der prøves farver; først rødt islæt, men det var for heftigt for mig, og trendens farver blev næsten helt væk.


Så er den lyse grønne bedre: giver lidt farve og gør mønstret synligt i begge trendfarver. èt til af dem!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar