torsdag den 14. marts 2019

Viskestykker i kastkæp

Den lille væv har fået en lang trend på; trenden er sort og ubleget hør 16 i farveeffekt, og jeg har planer om at forsøge med med mange forskellige farver i islættet.

Det første viskestykke var det oplagte i trendens farver


Derefter blev den sorte erstattet af en mørk grøn


og en marineblå


Lilla:


Bordeaux:


Jeg kan godt lide, at det overordnede indtryk er sort/hvid, men at den sorte er bøjet i forskellige nuancer - der er ikke den store forskel, men de har alligevel hvert sit udtryk.

Inden jeg skal i gang med det mindre morsomme: at væve samme portion igen, så jeg får 2 af hver, skal jeg lige prøve, hvad jeg kan få ud af at erstatte den ublegede med gul - rosa - lysegrøn - isblå. Det bliver sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar