lørdag den 17. november 2018

Dækkeservietter i drejl

Jeg var så glad for opsætningen med de røde drejlsviskestykker, at den fik en reprise med ubleget hør og smalle røde striber til dobbelte dækkeservietter - 'dinner for two' - dobbeltdækkere - kært barn har mange navne.

Trenden er hør 16/1 og islættet er i de første fire hør 12/1


De næste er til det hjemlige spisebord, og her valgte jeg et nøgle med kraftigt, håndspundet hørgarn. Men det er spundet så fint (og det er ikke mig, der har spundet!), at det slet ikke ser håndspundet ud.... blot er det lidt 'hø' i det.


Og den sidste del af trenden blev til viskestykker - her med en dejlig mørk ubleget hør 16/1 i islættet.
Jeg vævede såmænd også både dækkeservietter og viskestykker med røde tværstriber, men dem har jeg af en eller anden grund ikke fotograferet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar