søndag den 31. maj 2020

Halsrør

- eller halsedisser. Ikke strikkede, hæklede eller nålebundne - men vævede.

En lækker sort merinould 30/2 danner trend, og så er der ellers fri leg i islætsfarver - jeg har dog primært valgt lidt mørke farver. Islættet er merinould 28/2 og 30/2. Jeg tror, det bliver blødt og dejligt at have tæt på halsen.

Jeg synes, det er så godt at have en sort trend: den lader islætsfarven få fuld styrke, så jeg fik afprøvet rigtig mange forskellige. I rækkefølge: mørkerød, koksgrå, meleret grå, blå, grøn, rødviolet, lilla (og da jeg nåede til lilla, syntes jeg, at der nu ikke skulle være 40, men blot 20 islæt mellem skiftene i kipperretningen), gul og til slut to melerede garner 20/1 i blågrønne nuancer.

Der er stadig lidt trend tilbage, så jeg planlægger med et helt sort - altså med sort islæt - og måske et med hvidt islæt .... hvis trenden rækker.



 



 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar